Wednesday, February 2, 2011

LAPTOP BARU!! HARI RIANG~~~

Yay!!!! Laptop baru. Dah tak bisu. Skrin dah tak goyang-goyang. Hari riang. Lalala~
Haha. Bukan laptop baru pun sebenarnye. Hantar servis je. Tapi orang tu kan.... Mental gak la aku dengan die. Aku suruh die install XP. tapi die pergi install Window 7. Ape cer??? Aku dah tulis besar-besar WINDOW XP. Pergi install window 7 wat ape?. TApi takpe. Aku pun tak pernah explore lagi kan window 7 ni. Kite explore je la. Dora the explorer kan adik tiri aku. So mane lagi gie dapat panngai tu kalau tak dari aku kan. Huhu.

Perkara yang wat aku senyum sampai telinga ialah Aku dah tak payah nak buat muke kesian aku time tengok laptop Niesa ade suara. Tengok movie sampai pagi kan. Selama ni aku tidor awal. Sebab lappy ni la bisu. Bukan boleh buat ape kan. tidor je la. Nak on9 pun xde paswod. HUuuuu~ Kesian kat diri sendiri la.

Tapi satu benda yang aku tak try lg. Broadband tu ha. tak tau la boleh detect ke tak. harap nye boleh la ye detect. Kalau tak memang jadi pekasam je la dalam beg. Niesa muke bahagia je boleh on9. Huuu~ lagi sekali kesian kat diri sendiri. Terasing sungguh dari dunie luar.

Bukan la nak compare diri sendiri dengan Niesa tu. Tapi die je yang duduk sebilik dengan aku. So die je la yang aku nampak. Haha

Ape ape pun aku ngan Niesa ok je. Takde gaduh2. HAha

Nak mandi dulu. Tak senonoh bangun2 terus nampak laptop ni. Tak sempat mandi dah terjah dulu.

0 comments: