Monday, January 31, 2011

Lain kali saya akan ikut kata hati saya.

Aku tengok satu gambar yang menjijik kan. Sumpah geli. Nasib baik aku tengok gambar. Kalau aku tengok video entah macam mane. Kenape aku cakap macam ni?????? Sebab tengok gambar pun sampai sekarang aku tak boleh lupe. meremang bulu roma dah pasti. Geli geleman tak paayah cakap. Tengok X-Men pun stil terbayang benda tu. Tu la kau wawa. Dah kate jangan tengok nak tengok jugak. Degil kan. Ni la balasan untuk orang degil. Aku malas nak tunjuk gambar sebab nanti sampai sudah aku terbayang. No wonder aku x terfikir nak jadi doktor. Kalau tak memang konpem tak tidor la. Tengok house macam best je kan jadi doktor. Reality? Huh! Ok Better stop! Someone please distract me with something else. I can bear it anymore. Tak tidor aku nanti.

0 comments: