Wednesday, February 9, 2011

Aku takut die touching.

Oleh kerana tadi aku promote blog syaza, Aku rase aku kene promote jugak blog sorang budak ni. Nanti die touching2. Haha~ Aku tak sure bile die buat blog ni. Name die Sherong ek. Kezen aku jugak tapi belah mak. Yang Syaza tu belah my belove dad. Name blog die memang berbelit lidah aku nak sebut. Kite kenal die dulu la. 

Che Sherong ni pun same jek. Baru habes Spm. Aku paling rapat dengan die. Haha. Aku rase la. Kalau die kate tak, aku selam die dalam parit depan rumah Mak ngah.Sekarang die buat benda yang same dengan Syaza. Menggemukkan badan. Aku nak sula die sebab die tak pergi ambek kursus fronse. kalau tak kitorang boleh show off same2. Cehhh! Huduh giler perangai kau wawa! Die ni..... Shhh!! Rahsia. Haha. Pergi check blog die. Ade benda yang menarik dalam blog die. Heee~


0 comments: