Wednesday, February 9, 2011

WELCOME TO THE CLUB

Today, I would like to introduce one of my silly molly kazen to the world. Her name is.... Morgana. Opppsss!! Terlebih dose Merlin. Name die Syaza Lina. Aku x reti la macam mane orang boleh buat link blog orang dekat dalam post. tak habis belajar lagi. Tapi berbekal kan kebolehan yang aku ada dalam bidang IT ni aku try gak. Check her out. herplatform.blogspot.com

Die tanye aku semalam pasal nak create blog. Dengan internet yang macam hidup dekat zaman Hang Tuah 5 bersaudara, aku tak boleh tolong die. Kesian. Tapi aku baik. Aku bagi la beberape name blog yang agak sempoi untuk die buat contoh. Then tadi aku cek blog die..... hmmm. Boleh tahan la for the beginner. Nak pelik ape. Family aku semue nye fast learner. Aku je yang bengap+lembap sikit.

Kira entry ni macam launching blog syaza la. (Baca dalam nada CEO bagi ucapan) So, saya nak mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan pekerja baru company kita ye.


Tu la syaza. Sorry la die suke buat mulut itik sikit. Sebab dekat rumah, hari2 die makan itik masak merah. Die ni baru habis SPM. Sekarang duduk rumah menggemukkan badan. Hah ape? Tak dengar. Tu yang baju kuning tu tanye ape? Umur die? Laaa kan dah kate baru habis SPM. Aku cakap kat depan kau berborak kat belakang! Memang la tak dengar.

Ape lagi ek nak cakap pasal budak ni? Available ke tak? Entah! Mane aku tau. Takde kerja aku nak tanye pasal personal life die. Baik jahit tepi kain aku yang dah rabak ni dari jage tepi kain orang. Aku rasa kalau nak kenal lebih better go to her blog and check it urself la. Ape gune die buat blog kan. Susah2 die perah otak, aku dah cerita pasal die dekat sini. Haha. Sorry Syaza. Terlebih sudah~ Haha

Ok. cukup untuk launcing today. So, Nanti kalau Syaza Husna, Syaza Hanis ade blog aku jadi tukang promote lagi. Tu yang Nadzirah izzati, Nadhilah izzati, Nadhirah izzati dengan Nazurah izzati pun sila2 la buat blog yekk. Nazurah izzati tu ade blog tapi tak pernah nak bagi tau aku. Ape punye adik la.

Selamat maju jaya kepada Syaza Lina dengan dunia blog awak ye.

0 comments: