Thursday, September 22, 2011

Stress Yang terlampau


S   T   R   E   S   S 


Satu word je yang aku mampu gambarkan diri aku sekarang. Poor me isn't it? Appeal untuk kolej still tak berjaya. Pending. Dah dua tiga kali naik budisiswa tu but still pending. Dah gaya beggar je dah. Kalau ikut perangai aku meamng aku dah cari rumah kat luar dah. Tapi sebab nak duduk sorang dengan orang baru tu meamng mustahil la. Mahu sampai habis sem aku tak bertegur sapa dengan dorang nanti. So, tunggu la seminggu dua lagi kot dapat kolej kan.

Sekarang, aku dapat hobi habit baru. Tidur malam nak mengigau. Malam tadi aku tersentak nasib tak angkut bantal je tidur kat luar sebab mimpi  ular dekat sebelah. Malam dulu aku menjerit sebab mimpi there was something trespassing into my body. Tak guna punya binatang. Masuk dalam badan aku suka-suka hati je tanpa izin aku..  Hahaha~ Gelak la. Gelak selagi boleh. Tapi aku rasa benda ni tak kelakar langsung ok! Buatnya aku mengigau terjun bangunan? Lawak la tu? Aku sangat sayang nyawa aku ni tau. *Emo la pulak kan.

Sorry to roomate baru ati sebab aku rasa bila aku buat action tengah malam dia terjaga. Mane taknya kalau dah menjerit tak ingat dunia kan. Tapi still under control boleh lagi la buat tak tau kan. Nanti kalau problem ni getting worse, pandai la aku amik intiative nak pergi jumpa mane-mane psychologist ke. kaunselor ke. Nak jumpa Ashraf muslim tu aku tak sanggup. Aku dah patah riuk hati aku kecewa dengan dia. Haha~

Rumusan yang boleh aku buat *Tapi idea dari shera* Shah Alam ada cas negetive kot. Haha. Tapi kalau ikut aku punya conclusion, aku tidur dengan otak celaru. Memang la tak tenang kan.

So tadi aku jalan-jalan pakai jari... Dunia kat hujung jari kan. Aku ada la jumpe cara nak hilang kan stress. Aku harap berkesan untuk aku follow.



p/s: Tahap kebiolan aku yang semakin meningkat dari masa kesemasa. Semoga nak sampai ke hujung sem nanti otak aku still berfungsi dengan baik. Hahhaha. Kot nanti otak mengong mau menangis aku nak menjawab exam.

0 comments: