Sunday, September 25, 2011

SMARTIES yang cekik darah


Alkisah waktu aku pergi jalan-jalan kat jj tadi. Aku sauk satu smarties besar. Aku tak ambik dekat tempat dia. Tapi aku ambik yang orang tinggal dekat tempat cekedis. Gile la tak senonoh. Sambil tu aku cakap ngan pa "yang besar gini biasanya mahal weh." Tapi aku ambik jugak.

Sekali masa nak bayar kau kaunter harga menda alah tu 13.50. Huuuu. Aku bajet dalam 8 9 ringgit je. Nasib la ade duit. Buatnya aku takde duit. Tak ke saje mengundang malu untuk diri sendiri tu.

Macam skittles jugak la. Dulu mase tak keluar iklan yang orang duduk atas pelangi tu sebungkus kecik seringgit dua posen je. Tapi sekarang dia dah buat dalam bekas yang macam dentyne tu harga dia dah jadi tujuh ringgit setengah.

Last but not least..........................................................

AKU DAH TENGOK BINI-BINIKU GANGSTER!!!


Sekian........

1 comments:

MIERA said...

aku pon dah tgk.. hahaha