Tuesday, September 13, 2011

permohonan kolej yang sangat tak seronok.

Aku cek dekat e-hep...

Permohonan kolej anda gagal.......

Aku pun sentap giler. Then tadi, aku pergi nak buat rayuan sebab masa aku datang hari ahad ari tu aku dah kena sound "Tak nampak ke tulis kat situ lain-lain rayuan 13hb?" Fine. Aku buta huruf nak buat macam mana?

Dipendekkan cerita. pagi tadi aku dengan gigihnya bangun pukul 6.30 sebab takde air. Nak turun awal la kononnya. Nak jadi orang first yang tercongok kat kaunter unit kolej tu. Sekali aku turun pukul 7.30, barisan dah cecah 100m. Dari depan unit kolej sampai ke jalan dah. Gile!

Agak-agak pukul berapa orang yang depan kaunter tu turun? Aku bajet pukul 6 mesti dah turun beratur kan. Lagi gigih dari aku.

Tapi tadi pakcik tu bagi kertas suruh tuliss nama. Dia kata lepas tulis pergi kelas. Aku cakap dengan J, ni gaya konspirasi gelap nak halau kita je weh. Mane tau dia suruh kitorang pergi kelas pastu dia layan yang tinggal tu je.

Kalau dekat perak pun aku rasa senang lagi nak dapat kolej even penempatan terhad. Takde la beratur gaya orang somalia tunggu bantuan makanan. Ini dah gaya mangsa banjir dah masing-masing beratur. Siap boleh bersila bukak kedai kopi pun ada.

So sekarang aku kena tunggu la keputusan rayuan. Pleaseeee Uitm.. Saya nak kolej. I less than 3 uitm.

0 comments: