Wednesday, September 14, 2011

Mane best?


Selalu angan-angan cecah langit kan... Tapi betul-betul terasa nak tukar handphone baru. Uwaaaa... Takde ke sape-sape nak bagi handphone free kat aku. Nak. Nak.

Kalau aku hentak hentak kaki depan kedai tepon boleh orang tu jual RM 700 je kat aku? Seribu lebih mane aku mampu. Kot RM700 tu pun aku tak mampu lagi. Aku nak kahwin la. Mintak handphone buat hantaran. Nak jugak!

*Tahap kesewelan aku makin bertambah sejak rayuan kolej aku macam ditongsampahkan.

2 comments:

MIERA said...

asal separuh je gambar yang kluar ni? baru nak usha phone ape y ko idamkan nie..

h a i z am said...

sony erricson cantik! meletup kalau ko pakai wawa!