Wednesday, January 26, 2011

Happy Birthday Izzati...

Happy Birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Atie
Happy birthday to you

Siape? Bile? Kat mane?

Haha. Ini besday Atie. Dah lepas lame dah sebenarnye. Besday die 19hb ari tu dah. Tapi baru sekarang aku dapat buat n3 ni sebab baru dapat gambar. Haha. Gile ketinggalan sikit la.

Sape Atie ni? Die roomate aku since aku part 1 dekat Uitm Perak. kire die orang yang paling awal aku kenal la. Then kitorang jd la roomate sampai part 4. Lepas tu mase part 5 Atie pergi praktikal, aku pulak praktikal mase part 6. So sepanjang 2 tahun duduk same2, dah macam2 dah yang kitorang gone thru. Haha.

habis pasal intro. Kita back to the topic eh. Mase besday Atie ni, kitorang pening kepala cam ne nak celebrate. Duit dah la tak ramai. Aishhh!! Cabaran gak la. Tapi last2 kitorang dapat buat 1 event yang besh!!! Even tak gempak tapi cukup la untuk buat memori.. Haha.. Ayat BM first class!

Besday die takde 1 pun suprise. Haha. Aku mintak kawan2 lain sign untuk card besday Atie depan die. Beli kek pun die ade kat sebelah. Beli hadiah je die takde. Kek besday dia cantik!! Tapi rase die kureng!! Sebab rase serbuk koko. Hihi.



Cantik tak?? Cantik kan? Cakap cantik jugak!! Lilin2 tu Atie yang beli sendiri. Haha. Die kate die nak sangat tiup lilin. Kalau dengan mak dia kompem dalam mimpi je la kalau nak buat pun. Kitorang pun layan je la. Besday girl kan.

Cube teka dekat mana kitorang celebrate? 
Pizza??   - wrong
KFC??  - wrong
Dalam bilik??  - wrong
Mapley??   - Yeah!!!

Kitorang celebrate dekat mapley. Hihi. Best kan?? Aku dah kate even tak gempak tapi semua orang happy kan? So kira party yang berjaya la tu. Aney tu mesti bengkek je kitorang duduk dekat kedai die dari 9 malam sampai pukul 2. Tapi berbaloi ar sebab kitorang order makan eh. Semua orang pakat makan roti naan chese. air tak payah cakap la. Sorang bantai 3 4 gelas. Kaya Aney tu.
Klimaks!! Hadiah!! hadiah yang aku beli biase2 je. Tu pun aku share dengan Syafa. Tapi ape pedulik. Janji Ikhlas dari hari. Tapi aku nak tunjuk gak hadiah kitorang bagi. Haha.
Ni la besday girl. Yang biru tu aku dengan Syafa bg.

Cantik kan?? Kitorang bagi hadiah ni kire 2 dalam 1 la. Nanti mase konvo jangan harap la kau dapat bunga dari kitorang lagi ye Atie. Haha. Kire save bajet. Yang bunge warne pink tu Mira, J, Niesa, Kak Su, Aina dengan Fain bg. Cantik kan? Tapi aku tak kira. Hadiah yang aku bagi lagi cantik. Haha.
Penyibuk di majlis orang. Haha.

Last sekali, Happy besday Atie... I love you... Muah!!! Haha


0 comments: