Saturday, March 5, 2011

Haishhhh.....

*Sigh

Aku sangat tak happy duduk Shah Alam. Aku rase aku bukan la susah nak adapt dengan new environment.. Kalau tak, takkan aku boleh survive dekat Perak for 3 years. But Shah Alam??? Hmmm..


Aku stresss!! Aku nak keluar dari sini. Mase sekolah dulu, boleh kate tiap-tiap kali masuk je sekolah awal tahun, aku call mak aku nak mintak tukar sekolah. Yang paling teruk mase form 5 aku nanges2 call cek teh  nak mintak tukar. Tapi last2 aku stay jugak dekat situ sampai abes spm. Bangang giler.

Ari ni pun sejarah tu berulang balik. Aku call cek teh nak tukar kampus. Aku dapat green light. Tapi bile emosi dah stabil, dah boleh fikir baik buruk secare rasional, aku tak jadi la nak buat kerje gile tu. Tahan je la 2 tahun dekat sini. Sekolah dulu boleh je tahan 5 tahun dalam hutan belantara tu. Ni 2 tahun dalam hutan konkrit takkan tak tahan. 

Sumpah! Aku nak keluar dari sini. 

1 comments:

Anonymous said...

do what ur heart said not what ur head said..
past is to deal..
present is to live..
future is to fight..
ask HIM..
HE knows best..
have faith..
be strong..
xoxo