Thursday, April 21, 2011

Happy Birthday Maksu~

I'm the Donald Duck, Ajex is Minnie and Rosila will be the Mickey.

I just wanna say Happy birthday to Maksu.

Belum wish lagi pun kat dia. So here is my wishes for Maksu

1. Happy birthday
2. Happy Birthday
4. Happy birthday
5. Juyeux anniversaire
6. Bon anniversaire
7. Semoga berada dalam rahmat tuhan no matter where you are.
8. Please stay by my side no matter what happen. (Gay giler ayat)
9. Be strong maksu!

entry ni akan penuh dengan cerita pasal maksu je. Actually, birthday die 20 April. Tapi internet buat hal, tak dapat la nak post in time. But still, birthday kamu tak basi lagi la dear. 


Maksu is one of my fren yang aku kenal since diploma. Die punye tahap kemaluan tu mececah 100%. Aku pun tak paham. Aku tak sure nak cakap whether kitorang ni bestfren sangat ke tak. Tapi rasa nya kawan je kot. bestfren? Hahaha. Cheezy wedges je bile nak announce kat sini. Biar sendiri-sendiri yang fikir kan. 

But one thing I realized, I would find her when I need someone to hear me babbling here and there. Nak buat rooftop rant bila aku rasa dunia ni tunggang langgang. Bila ade rahsia pelik-pelik. Oiii Rosila. Kau patut bangga sebab kau gaye so called the choosen one la. Hekkk!! Jangan perasan boleh tak.

Mata die bulat gile. Dah la ade itam-itam dekat bawah. Macam panda je.

eh eh. Same la.
Nak makan megi tomyam cup, laksa or nasik ayam kat petronas, ajak la dia.

Pergi ipoh naik bas sama-sama masa hari thaipusam. Macam nak munah bau mamat indon duduk depan kitorang.

Praktikal sama-sama. Petang-petang lepas makan peregi Mega. Tempat wajib kitorang kedai buku popular. 

Pergi Teluk Chempedak bawak Maman. Dah gaya dua janda sorang anak je. Mama dengan papa Maman gaye honeymoon.

Ini la maksu yang aku pernah mention dalam entry ni. Dia makan kulit pau je. Haha~ Tapi aku suka sebab aku rasa seksa nak habiskan kulit pau. 

Jangan paksa dia makan ikan besar-besar. Mati hidup nalik pun die tak sentuh. Puas dah pujuk. Memang tak jalan. Tapi bagus lah cam tu. Aku boleh makan ikan tu sorang-sorang.



Maksu... Tolong la terima aku jadi kakak ipar kau!!!!!!!!!!!!!

0 comments: