Wednesday, December 26, 2012

last payperrr and merry x'mas


holla bebeh.. sekarang aku tengah minggu exam. yuhuuu. takde kelas. tak payah bangun awal. aku punya tidur sampaikan leher aku sakit tak boleh nak pusing. dah gaya robot dah aku duduk tegak semacam. hahaha. pastu boleh pulak buat hal bangun tidur takde air. memang rasa nak mengamuk la kat jba tu,

okeh. before we start everthing.. meh nyanyi dulu

it's the most beautiful time of the year
running through the street spreading so much cheer
i should be playing in the winter snow
but imma be under the mistletoe
Word on the street that it’s coming tonight,
Reindeer’s flying in the sky so high
I should be playing in the winter snow
But I’mma be under the mistletoe
like usual, jadual exam just for reminder

4 jan   EMT 657 2.45pm - 5.45pm
7 jan   EMT 654  2.15pm - 5.15pm
12 jan EMT 651 9am - 12noon
17 jan EMT 622 2.15pm - 5.15pm

paper first paper building. terbaikkk. aku tak suka building maintenance and management. oh. cakap pasal building maintenance ni, rang undang undang strata management dah lulus and position sebagai property management dah dibuka kepada semua. walaupun secara ikhlas tulus dari hati *cewah aku tak de la aim nak jadi property management, tapi aku kesian pada kawan-kawan aku yang lain yang sekarang ni terpaksa bersaing untuk position tu dengan professional yang lain.

okeh cukup pasal tu. sebenarnya nak cakap je hati ini bahagia kerana ini sudah semester terkahir. yuuuuu. i loike. lepas ni dah tak payah fikir pasal nak belajar, nak periksa. tapi for sure la kita dah lepas satu moment yang paling best dalam hidup kan. tapi as human being, we need to move on to another chapter of the life kan. biasa la tu. dah nama pun lumrah.

harapan aku dalam sem akhir ni, aku nak yang terbaik kan. thesis alhamdulillah dah lepas even result tu aku tak yakin nak dapat ok. janji lulus sudah. *saya nak a prof! nak naikkan pointer. dalam aku sibuk nak dapat pointer paling gempak, aku rasa carry mark aku tak la ohsem mana pun. especially emt 654. nampaknya aku kena study beria la kan.

semoga berjaya wawa. bye bye. aku suka takde intro and conclusion properly kan.

# malas nak buat resume nak mintak kerja.

# merry x'mas to my friend nancy sulau and to all. and specially to my fav artist. hahaha. let's kiss under the mistletoe for never ending relationship. oppps




0 comments: