Sunday, April 15, 2012

Style rambut yang stylo milo

Hollla.... I just cut my hair. Ala-ala retiss gitu tau. Tapi saya selalu potong rambut pendek sebab senang nak jaga. LAgipun rambut saya nipis dan suka buat drama dan cinta pun berguguran. So kasi pendek je la nak senang. Orang kedai tu pun cakap kalau rambut panjang, dia jadi berat and nanti nampak sangat macam botak.

Saya sebenarnya teringin jugak nak rambut panjang-panjang dan bergaya macam orang lain. Tapi cita-cita saya tak pernah kesampaian. Rambut yang menjadi idaman saya dah tentu tentu la rambut taylor swift. Rambut dia sangat-sangat cantik sampai saya rasa nak je pergi mintak rambut dia letak atas kepala saya.







Saya memang suka taylor swift. Tapi hati saya berkecai bile dengar gosip dia dengan lelaki yang saya suka. Sob.. Sob.. *kesat air mata* Awak... saya kecewa.. haha


Tapi rambut budak kecik yang saya tak tau name tu sangat-sangat la menarik minat saya. Kalau la rambut saya selebat hujan dimusim tengkujuh memang saya akan buat. Tengok la nanti saya pergi yun nam hair care kot-kot dapat lebatkan rambut balik. Baru boleh fikir nak baut rambut macam mane.

3 comments:

kashaa said...

rambut aku stylo milo x wa??? hehehehe...*senyum gaya mintak cium pipi*

wawanubulan said...

rambut ko macam mane eh? yg ala-ala bonai tu ke?? opppssss

kashaa said...

bonai???!!! wadde??? excuse me! ala-ala rambut selena tepung gomak okeh~ hahahaha