Monday, December 12, 2011

Arkitek ternama abad ini punye kerja...

Seperti biasa, tanpa mukadimah.... aku nak stori pasal aku punye projek mega giga. Memang gempak gila la. *konon je.

Selama dua hari aku bertapa dekat kelang bandar di raja. Mula ingt dapat la jumpe raja tapi sebab aku cuma rakyat biasa tak boleh nak masuk istana sesuka hati mak nenek aku, aku pun tidur la dekat rumah jue. 

Seminggu ni, aku meroyan sorang-sorang dengan financial untuk projek re-development kitorang. *aku sekarang developer berjaya. Dan aku sebagai financial controller *bangge sebut jawatan aku, terpaksa la bersusah payah mengira costing dan profit untuk projek mega kitorang tu. sampai tahap dorang samekan aku dengan mamat ni


Lepas settle financial, aku tolong dorang wat model. Macam Miranda Kerr, Adrianna Lima tu. 2 hari jugak la nak menyiap kan menda alah tu. Aku just tolong sikit-sikit je. Tapi crucial part macam nak buat structure building tu memang usaha Wani, Jue dan Kak Wani sepenuhnya. Aku jadi landscape architect je. Taman-taman aku la yang buat. Hahaha.

So, hasil dua  malam berjaga adalah sangat-sangat gempak. Kitorang je la yang ras macam tu sebab usaha sendiri kan. Takkan nak kata buruk pulak. Tapi Mr. CEO pun puas hati, kitorang pun menarik nafas lega la.

Ape yang aku wat???
















.......................


















Poster by abg Yie... Tapi Mr CEO reject. So kitorang tukar jadi brochure...Cool! Simple je. Abg Yie the best la... Memang beyond compare... Tapi aku ade ubah sikit-sikit la sebab aku ade salah bagi info dekat dia hari tu.


Last but not least.... Malu nak tunjuk tapi ni another side of brochure kitorang. Errrr. Yang ni bukan beyond compare. Ni nothing to compare. Aku yang buat. Even tak setaraf dengan yang kat atas tapi kire on je la.


Done!! Habis sesi membangga diri. Hahaha. Dijemput hadir ke Estate Management Exhebition (EMPEX) pada 14 december 2011. Back to december all the time....

0 comments: