Monday, October 24, 2011

Aku semakin rajin

Kalau dulu balik kelas aku takde nye rajin nak buat tutor yang lecturer bagi. Biasenya aku hadap laptop je tengok movie. kan lagi seronok dari buat tutor tu.

Sekarang dah berubah. Aku balik-balik kelas bukak tutor. Tapi berubah sikit je la. Kerja yang nak hantar besok, hari ni baru buat. Kira ok la dari tak buat langsung and kira miracle gile vavi aku buat tutor siang hari. Biasa aku buat tengah saat-saat genting je (malam sebelum hantar)

Aku rasa faktor yang buat aku rajin sebab lecturer handsome kot. Hahahaha. Padahal masa mula-mula masuk kelas aku kecewa gila sebab orang kate lecturer aku handsome tapi aku kata biasa-biasa je. Oleh sebab dia ajar kitorang dengan sangat berdedikasi and aku cepat je paham, sekarang aku kata dia handsome. Boleh ke macam ni?

Tapi aku rasa penyebab paling utama aku rajin sebab hard disk aku dah takde. Dalam hard disk tu memang ada movie je sampai tak tertengok. Bila benda tu dah takde, aku bosan la takde ape nak buat. Online pun bila dah lama-lama bosan jugak. So aku pun merajinkan diri buat kerja. Kot-kot ade rezeki dapat dekan sem ni.... Amin...

Last but not least aku nak show off lecturer aku.


Imaginasi aku memang melampau-lampau... haha...

1 comments:

aurora said...

ko abduct mamat mana ni????