Thursday, August 4, 2011

Dapat Baby baru

31 July.....

11.30 malam...

My second baby keluar... 

Kyahhh... she's so cute.. kawaiii... Muka tembam gila. Bila nangis merah sangat-sangat. Kalau ikut kakwa dia, nak bagi nama Maryam Imaani ke Hannah Ibtissam ke Hidni Imanina ke. Tapi mama dengan papa dia bagi nama Fathiah Damia. Makna dia pembukaan yang diberkati. Memang dia lahir pada hari pembukkan bukan ramadhan yang penuh dengan berkat kan.

Semoga dia charming macam maman jugak. Maman jangan risau.. Kakwa still sayang maman lebih. Maman cute sayang adik dia. Tapi adik dia tu kena panggil baby. Kalau panggil adik dia menangis. Sebab adik tu dia. haha. Comel kan.

p/s: Selamat enyambut bulan ramadhan. Terawih kasi penuh tau. Jangan sibuk nak moreh je.

3 comments:

MIERA said...

ingat anak ko.. hehe

h a i z am said...

ha untungla ade baby!
mst best cuddle die, cobit2 pipi die.. agah2 die. hoho.
ak nak kawen la tahun ni. tahun dpn leh dpt anak. lalalalalala. haha

wawanubulan said...

aku dah ade dua baby cukup la.. sepasang... bar ar mak bapak dia nak nanis ke ape.. janji aku nak maman dengan mia tu...