Wednesday, May 18, 2011

Nora Elena

Duduk rumah ni aku berkenan nak tengok Nora Elena. Try redah kat Tonton kalau sape2 yang tak pernah tengok lagi. Tapi.... Bace novel mesti lagi best. Macam twilight, Harry Potter, Alex rider segala kejadah haram sumer tu kan. 

Tapi bengkek la die tukar slot akasia pukul 7 sampai 8. Kejadahnye weii. Ari tu aku tanye umi 

Aku: Nape die tukar slot ni pg pukul 7?

umi: Bese la tu.. Nak melalaikan orang nak sembahyang maghrib

Aku pun angguk. Lepas tu dalam 7.30 umi pergi sembahyang maghrib aku tercegat depan tv. Dah 7.45 die suruh sembahyang aku cakap sekejap. tunggu citer ni habis. Umi pun kate 

Citer ni buat pukul 7 sebab nak melalaikan orang nak sembahyang maghrib.

Aku sengih macam kerang busuk. Sentap tu memang la sentap. Tapi gerak tak jugak. Tunggu citer abes baru gerak. Haha. Kurang ajau punye seth tan! eh! Setan.

So...... Jom la kite bace novel Meen Zulaikha ni. Best ke tak aku pun tak tau. Aku nak layan novel alaf 21 memang berkurun la. Tahun arnab pun belum tentu aku baca. Tapi sebab Nora Elena aku gagahkan jugak selongkar rak buku nak bace. Adik aku kate novel tu ade kat rumah. Kenape aku tak tau pun selama ni. Tapi kalau tau pun bukan nye aku bace.


Tengok cover bese je. Tapi sebab hero die aaron aziz and awek die siti saleha kan. Ade lagi si Zul tu. Memang berbuih mulut la aku nak tengok. Wan shamila lagi. MAntoppp! Siti Saleha tu cun giler weh! Aku kan suke tengok pompuan cantik2 ni. *Ayat semacam je


Cantik kan...

Ok. Nak pergi carik buku jap. 

mood: Semangat tengah berkobar2 nak tau ending. Dah bace buku nanti mula nak mencarut2 bile jalan citer tak same dengan buku. Itu dah pasti. Tengok harry potter pun mulut dah macam2 maki hamun. HAha...

p/s: Tadi aku usha jiranku kekasihku. Baik korang jangan bace. SUmpah bosan! Nasib aku dengan ajex tak bagi rosila beli kalau tak membazir je. Kalau kat blog die pun aku tak bace, jangan harap la aku nak beli. Skang aku tengah nak caari buku Hlovate yang baru. Kyahhh! Baru la namenya bace novel/1

0 comments: